Discount pana la: 10%
0264 462 476
0728 287 940
office@sto.ro
08:00 - 17:00
S: 08:00 - 12:00 D: Inchis
Discount pana la 10% pentru produsele de exterior pentru fatade.
Discount 6% pentru produsele de interior pentru finisaj.
La produsele in promotie nu se mai acorda discount.
STO are ca principala activitate termoizolarea fatadelor atat a cladirilor noi, dar si a celor vechi. Face parte din categoriile Amenajari interioare si exterioare, Constructii, Arhitectura si Proiectare.
STO pune la dispozitia clientilor o gama larga de:
vopsele pentru exterior
vopsele lavabile pentru interior
tencuieli decorative pentru exterior
gleturi
adezivi
polistiren
vata minerala bazaltica
termosisteme de fatade ventilate
sisteme acustice
Viziunea STO:
Sa fie lideri pe scala tehnologiei in ceea ce priveste dezvoltarea unui habitat durabil. Din acest motiv este important sa stie ceea ce reprezinta, dar si ceea ce doresc sa realizeze.
Succesul companiei este bazat pe mai multi factori precum:
independenta
structura transparent corporativa
Orientarea catre piata
Durabilitatea:
Conditia esentiala a companiei fiind aceea de a avea o implicare durabila pentru succesul pe termen lung. S-a constatat in ultimul timp si o aprofundare a complexitatii la nivel mondial, asta insemnand grija pentru factorii de mediu, dar si pentru cei sociali.
Din acest motiv se poate spune ca atat riscurile, dar si oportunitatile devin foarte variate. Reusind in mod constant si sigur sa provoace gasirea unor solutii pentru dezvoltarea unei strategii coerente pentru a mentine durabilitatea lucrarilor.
In acest sens, Sto, reuseste sa imbine telul de a crea baze stabile pentru o crestere continua si un aport semnificativ la societate.
Luarea in considere a activitatilor si a produselor companiei, Sto, in patru dimensiuni:
1. Ecologia -un mediu sanatos este baza tuturos formelor de viata
2. Economia -conservarea valorii si ciclurilor lungi de viata sunt o parte integranta a durabilitatii
3. Social - justitia si echitatea consolideaza compania
4. Bunastarea -indeplinirea de valori subiective, estetica si confortul pot imbogati vietile noastre